Autodesk Yazılımının Yüklenmesi Sırasında 1603 Hatası

Konu Başlıkları

    Konu

    Autodesk yazılım yüklemeniz başarısız oldu ve “1603” şeklinde bir hata mesajı ile karşılaştınız. Hata 1603, Autodesk ürününüzün yüklenmesi sırasında bir sorun oluştuğunda Microsoft Windows Installer (MSI) tarafından oluşturulan genel bir hatadır. Bu hata herhangi bir Autodesk ürününe özgü değildir, ancak kurmakta olduğunuz sisteme özgü olabilir.

    İşte 1603 hatasının bazı örnekleri:

    • Kurulum Günlükleri: 
      Yükle <AutodeskProduct> <Version> Başarısız Kurulum iptal edildi, Sonuç = 1603
    • Yükleme sırasında iletişim kutusu: 
      Hata 1603: Yükleme sırasında önemli bir hata oluştu.
    • Diğer İletiler: 
      .NET Framework Runtime 3.0’ı Yükleme Başarısız Arızası yoksayıldı, Sonuç = 1603 
      Microsoft SQL Server 2005 Express (AUTODESKVAULT) Başarısız Yükleme iptal edildi, Sonuç = 1603 

      Microsoft Visual C ++ 2008 Yeniden Dağıtılabilir Yükleme (x86) Başarısız Yükleme iptal edildi, Sonuç = 1603

    Çözüm

    AIDA, Autodesk Installation Diagnostic Assistant 1603 Hata mesajları temel nedenini belirlenmesinde yardım sağlayabilir ve varsa çözüm sunar. Araç ve indirme linki hakkında daha fazla bilgi için linke bakabilirsiniz : www.autodesk.com/aida

    Aşağıdakiler, tespit edilen 1603 hata durumları ve çözümleridir.

    Bir Dosya Kilitlendi ve Üzerine Yazılamıyor

    Makinede belirli bir dosya kilitli veya kilitli bir dosya nedeniyle yeniden başlatma girişimleri başarısız oluyor. Kilitli bir dosyanın hataya neden olmadığından emin olmak için, arka planda çalışan tüm uygulamaları kapatın, makineyi yeniden başlatın ve kurulumu yeniden çalıştırın.

    Windows TEMP Klasörleri Dolu

    Sistem geçici dizini temiz değil. Bu, dosyaları ayıklayan ve çalıştırılan geçici dizindir. Temp dizini yeterli miktarda kullanılabilir alana sahip değildir veya kurulum dosyalarıyla çakışabilecek çok fazla dosyaya sahiptir.

    Varsayılan temp dizinini temizleyin ve gereksiz dosyaları kaldırarak sabit disk alanını boşaltın.

    1. Windows Başlat menüsünde, “Programları ve dosyaları ara” düzenleme alanında% Temp% değerini girin.
    2. Temp klasöründe, Temp dizininde bulunan tüm dosyaları ve klasörleri seçmek ve silmek için CTRL + A tuşlarına sonrasında ise Delete tuşuna basın.

    Yeterli Disk Alanı Yok

    Bu hata, kurulumu yüklemek ve geri alma dosyalarını depolamak için yeterli disk alanı olmayan makinelerde oluşur. Kurulum farklı bir sürücüye yüklenebilse bile, bu alan genellikle kök sürücüde gereklidir.

    Makinenin kök sürücüsünde yeterli alana sahip olduğunuzdan emin olun. Bu alan, temp dizinindeki dosyaları açmak ve geri yükleme bilgilerini makinenin Windows dizininde saklamak için kurulum tarafından gereklidir. Kurulum başka bir sürücüye yüklenebilsede, makinenin kök sürücüdeki kurulumun boyutu (Windows işletim sisteminin yüklü olduğu sürücü) boyutundan en az iki kat fazla alana sahip olması zorunludur.

    Kurulum Dosyaları İndirme Sırasında Bozuldu

    Virüs tarayıcıları, kelime işlemcileri, elektronik tablolar, web tarayıcıları, sistem yardımcı programları, vb. olmak üzere programlardan çıkın veya kapatın. Ardından yüklemeyi yeniden başlatın.

    Hedef Makinede Kısa Dosya Adı Oluşturma Devre Dışı Bırakıldı

    Hedef makinede 8.3 isim oluşturma için desteği – örneğin, kısa dosya adları- etkinleştirin. Aşağıdaki kayıt defteri girdisine gidin:

    HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ CurrentControlSet \ Control \ FileSystem

    Bir NtfsDisable8dot3NameCreation sıfır değeri (0) kısa dosya adı oluşturma işlevi sağlar. Bir (1) değeri bu işlevi devre dışı bırakır.

    Kayıt defteri değişiklikleri, değişimin etkilenmesi için hedef makineyi yeniden başlatmayı gerektirir -kurulumu yeniden başlatmaya çalışmadan önce bunu yapın.

    NOT: Hedef makinenin normalde kısa dosya adı oluşturma özelliği devre dışıysa, yükleme tamamlandıktan sonra NtfsDisable8dot3NameCreation öğesinin orijinal değerine sıfırlanması ve yeniden başlatılmasıyla devre dışı bırakılabilir. 

    Tüm ürünlerin ve güncellemelerin yüklenmesi 1603 ile sonuçlanır

    Bu bozuk bir Windows kullanıcı profilinin bir işareti olabilir. Geçici bir yönetici profili oluşturun-bu profile giriş yapın ve test etmek için bir güncelleme veya yükleme çalıştırın.

    * Kurulum günlüğünü gözden geçirin, yükleyicinin birden fazla bileşen yüklemede başarısız olup olmadığını kontrol edin. Örnek: C ++ kütüphaneleri, .NET, çekirdek ürün bu, bir güvenlik ayarının yüklemeyi engellemesinin bir göstergesi olabilir. Anti virüs yazılımınızı devre dışı bırakın ve yükleyin. 

     

    Kaynakça: https://knowledge.autodesk.com/support/inventor-products/troubleshooting/caas/sfdcarticles/sfdcarticles/Error-1603-during-installation-of-Autodesk-software.html

    in AutoCAD KurulumKurulumAutoCAD
    Shopping Cart
    Scroll to Top