Chaos Phoenix 5’in 2. Güncellemesi Yayınlandı

Chaos Phoenix 5, güncelleme 2 Autodesk 3ds Max 2024 ve Maya 2024 için destek ekliyor. Sanatçılara daha fazla yaratıcı kontrol sağlamak ve yeni heyecan verici simülasyon olanakları açmak için güçlü yeni özelliklerle doludur. Hepsi bu kadar değil – ayrıca bir dizi kullanıcı arayüzü geliştirmesi yaptık ve önemli hız artışları uyguladık, böylece işi daha hızlı ve daha verimli bir şekilde yapmalarına olanak tanıyarak yaratıcılıklarını ortaya çıkarmak için daha fazla zaman bıraktık.

Yenilikler

Simülasyonlarınızı hızlandırın ve daha fazla yaratıcı kontrol ile yeni olasılıkların kilidini açın.

Geliştirilmiş performans

Bu güncellemenin performans geliştirmeleriyle işinizi daha hızlı halledin. Daha hızlı sıvılar, parçacık dokuları ve önizlemeleri, önbellek oluşturma ve daha fazlası ile Phoenix simülasyonları artık Phoenix 5.10’a kıyasla %20’ye kadar daha hızlı.

Kaynaklar

Daha önce hiç olmadığı gibi sıvı emisyonunun kontrolünü elinize alın. Phoenix Sources içindeki yeni Yönlendirilmiş Hız seçeneği, istediğiniz yönde zahmetsizce hızlar oluşturmanıza ve hatta bunları etkilemek için doku haritalarının gücünden yararlanmanıza olanak tanır.

Geliştirilmiş kullanıcı arayüzü [3ds Max]

Simülasyon, Rendering, Önizleme, Sahne Etkileşimi ve Giriş rollout’ları için daha hızlı ve daha özelleştirilebilir bir Kayan Kullanıcı Arayüzüdür. Ayrıca, Phoenix Simulator rollout’larını istediğiniz gibi yerleştirmek ve düzenlemek için yeni, yüzen bir penceredir.

Geliştirilmiş Okyanus

Uyarlanabilir ızgara ile okyanus oluşturma için eklenen destek sayesinde değerli kurulum süresinden tasarruf edin ve daha hızlı gerçekçi sonuçlar elde edin. Uyarlanabilir ızgara artık okyanus sahneleri için dikey olarak* genişleyebiliyor ve manuel ayarlama ihtiyacını ortadan kaldırıyor.
* Okyanus için sadece dikey uyarlanabilir ızgara genişlemesi.

Simülasyon Hızı kullanıma sunuldu

Yeni Simulation Speed uygulamasının yardımıyla simülasyonlarınızı optimize edin. Simülasyonunuzun en çok zaman alan yönleri hakkında değerli bilgiler edinin ve bunları nasıl hızlandıracağınıza dair faydalı ipuçları alın.

İş Akışlarınızı kolaylaştırın

İşinizi daha hızlı ve verimli bir şekilde halledin ve yaratıcılığınızı konuşturmak için zaman kazanın.

Geliştirilmiş V-Ray CPU IPR desteği [Maya]

V-Ray CPU’nun Interactive Production Rendering desteği sayesinde simülasyonlarınızda ince ayar yapmak veya farklı görünümler keşfetmek için anında geri bildirim alın. Yaratıcı olmak için zaman kazanın.

Kolaylaştırılmış ön ayar oluşturma

Seçili bir nesne olmadan bile araç çubuğu ön ayarları oluşturun. Hiçbir nesne seçilmezse otomatik olarak bir küre oluşturulur ve simülasyon için yayıcı olarak kullanılır.

TexUVW Isosurface desteği [Maya]

Simülasyon sırasında doku koordinatlarını akışkanlar boyunca taşıyın ve gelişmiş render zamanı efektleri oluşturmak için bunları Isosurface render modu ile birlikte kullanın.

Son Teslim Tarihi Simülasyon Gönderimleri

Simülasyonlarınızı AWS Thinkbox Deadline aracılığıyla simscenes çalıştırdıktan hemen sonra önizleme yapın. Phoenix Standalone Previewer artık önbellek sekansından görüntüler oluşturarak daha fazla yaratıcı zaman kazandırır. Ayrıca, .max sahneleri gönderirken simülasyonun nasıl ilerlediğini görebilirsiniz.

Yorum bırakın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Shopping Cart

Uzmanlarımıza Danışın

Bize Ulaşın
Kapat

Lütfen bekleyin…