
Arnold: Ayrıntılı 3B Karakterler ve Sahneler Oluşturun
Maya® 3B animasyon, modelleme, simülasyon ve görüntüleme yazılımı, sanatçılara entegre ve güçlü bir araç seti sunar. Maya’yı animasyon, ortamlar, hareketli grafikler, sanal gerçeklik ve karakter yaratma için kullanın.
Autodesk Arnold Nedir?
Arnold yazılımı, güzel ve öngörülebilir sonuçlar elde etmenize yardımcı olan gelişmiş bir Monte Carlo ışın izleme görüntü oluşturucudur.
- Basit ve sezgisel kontrollerle yazılımda gezinin.
- Tam sanatsal bir kontrolle profesyonel kalitede görüntüler üretin.
- Etkileşimli görüntü oluşturma ile anında sonuç alın.

Neden Arnold Kullanmalısınız?
Karmaşık Projeleri Yönetin
Arnold, büyük veri setlerinde başarılıdır ve karmaşık işleri kolayca halleder.
Yüksek Kaliteli 3D Görüntüler Oluşturun
Daha az tıklamayla çarpıcı, fotoğraf gerçekliğinde veya stilize sonuçlar sunun.
Güçlü Bir Araç Seti Elde Edin
Güçlü gölgelendiriciler, operatörler, dokular ve yardımcı programlarla zamandan tasarruf edin.
Autodesk Arnold ile Yapabilecekleriniz

Üretime Hazır Araçlarla Karmaşık Projeleri Yönetin
Karakterler, manzara ve ışıklandırma için prodüksiyon ihtiyaçlarınıza uyacak şekilde CPU ve GPU görüntü oluşturma arasında sorunsuz geçiş yapın; saç, kürk ve cilt gibi öğeleri için görüntü oluştururken optimize edilmiş performans elde edin.
Üretim Hattınızı Entegre Edin ve Özelleştirin
Arnold’u en iyi 3B dijital içerik oluşturma araçlarının tümüyle kolayca entegre edin, açık ve genişletilebilir bir mimaride ölçeklenebilirlik ve özelleştirme olanağı elde edin ve özel gölgelendiriciler oluşturun.

Arnold’un Temel Özellikleri
From furry creatures to wondrous landscapes, the robust Arnold toolset helps artists render professional-grade 3D characters and complex scenes with ease.

Arnold GPU
Switch seamlessly between CPU and GPU rendering.
Subsurface scatter
High-performance ray-traced subsurface scattering eliminates the need to tune point clouds.
Hair and fur
Memory-efficient ray-traced curve primitives help you create complex fur and hair renders.
Motion blur
3D motion blur interacts with shadows, volumes, indirect lighting, reflection, or refraction.
Volumes
Render effects such as smoke, clouds, fog, pyroclastic flow, and fire with volumetric rendering.
Instances
Efficiently ray trace instances of many scene objects with transformation and material overrides.
Subdivision and displacement
Create smooth, curved surfaces with support for Catmull-Clark subdivision.
Open Shading Language (OSL) support
Use Open Shading Language (OSL), an advanced shading language for Global Illumination renderers.
Light Path Expressions
Get power and flexibility to create Arbitrary Output Variables with LPEs to help meet the needs of production.
Adaptive sampling
Use another means of tuning images to reduce render times without jeopardizing final image quality.
Toon shader
In combination with the Contour Filter, an advanced toon shader provides a non-photorealistic solution.
Denoising
Powerful denoising solutions offer you the flexibility to use much lower-quality sampling settings.