3ds Max, başlangıçtan itibaren genişletilebilirlik göz önünde bulundurularak tasarlanmış bir yazılımdır. Bu durum da zaman ile, 3ds Max’in özelliklerini tamamlayan çözümler sunan canlı bir 3. parti geliştirici topluluğu yaratmıştır. Kullanıcıların, projelerini zamanında ve belirlenen bütçe dahilinde gerçekleştirmek için hem 3ds Max hem de 3. parti eklentilere kullanması gerekebilmektedir. Bu nedenle Autodesk, her yıl 3ds Max’in özelliklerini geliştirirken kalitesini de artırmaya devam edtmektedir. Ayrıca, kullanıcıların 3ds Max’in en son ana sürümüne sorunsuz geçişini kolaylaştırmak ve yazılımlarının zamanında hazır olmasını sağlamak için Autodesk en iyi 3. parti eklenti geliştiricileriyle iş birliği yapmaktadır.
3ds Max 2022 için mevcut olan veya yakında kullanıma sunulacak olan 3. parti eklenti ve geliştiricileri aşağıda bulabilirsiniz. Eklenti açıklamalarının 3. parti geliştiriciler tarafından sağlandığını ve Autodesk’in beyanlarını teşkil etmediğini lütfen unutmayın.
3D Connection
3DxWare 10.7.2
3DxWare 10, tüm 3Dconnexion ürünlerini tek bir yazılımda en yüksek performans için özelleştirmenize ve optimize etmenize olanak tanır. Her uygulama için klavye tuşlarınıza uygulama komutlarını kolayca atayıp, kullanıcı ayarlarını belirli ihtiyaçlara göre uyarlamanızı sağlar.
Adobe
Substance 2.4.3
Substance Designer ile birlikte kullanılan 3ds Max için Substance eklentisi, kullanıcılara Substance dosyalarını açıp ince ayar yaparak fiziksel tabanlı malzemeleri kolayca oluşturma yeteneği sağlar.
Afterworks
FumeFX 5.0.8
FumeFX, gerçekçi yangın, duman, patlamalar ve diğer gazlı olayların simülasyonu ve oluşturulması için tasarlanmış, Autodesk 3ds Max için güçlü bir akışkan dinamiği eklentisidir. Akışkan gaz davranışının inceliğini ve karmaşıklığını yakalama yeteneğinde rakipsiz olan bu ürün, görsel efekt sanatçıları, oyun geliştiricileri, görselleştirme uzmanları ve en üst düzeyde gerçekçilik talep edenler arasında tercih edilmektedir.
Autodesk
Shotgun 1.1.6
3ds Max için Shotgun entegrasyonu, 3ds Max 2022 ile uyumluluk için güncellenmiştir. Bu entegrasyon, Shotgun’un izleme ve işbirliği özelliklerini doğrudan 3ds Max’te çalışan sanatçılara getirmekte ve stüdyonun geri kalanıyla bağlantı kurulmasına yardımcı olmaktadır.
Navisworks NWC Export (Dışa Aktarma) yardımcı programı
Dağıtılabilir NWC dosya dışa aktarıcısı, Navisworks yazılımını kullanan proje ekiplerinin simülasyon ve analiz için tüm proje modellerini oluşturmasını sağlar. Ekip üyeleri, lisanslı bir Navisworks ürününe ihtiyaç duymadan, optimize edilmiş NWC dosyasını doğrudan tasarım uygulamalarından oluşturabilmektedir. NWC sağlayıcısı, AutoCAD ve Revit yazılım tabanlı ürünlerin yanı sıra 3ds Max, Bentley MicroStation ve Graphisoft ArchiCAD yazılımı da dahil olmak üzere bir dizi ürünle çalışmaktadır. NWC dosya formatı, hem nesne geometrisinin hem de ilişkili meta verilerin aktarımını desteklemektedir.
AXYZ Design
Anima 4
Anima, mimarlar ve tasarımcılar için özel olarak geliştirilmiş, hızlı ve kolay bir şekilde 3D animasyonlu insan karakterler yaratmak için ideal bir animasyon uygulamasıdır. Yapay zeka sistemi ile 3D insan karakterlerin birbirinden kaçmasına, merdivenlere, yürüyen merdivenlere, raylara ve hareketli kaldırımlara inip binmesine olanak sağlamaktadır.
Boomer Labs
MAX2AE 4.3
MAX2AE, Max ve After Effects arasındaki boşluğu dolduran 3ds Max için tam özellikli bir eklentidir. 3ds Max kameraları, ışıkları ve nesnelerinin tüm özelliklerini ve parametrelerini eşleştirerek After Effects öğelerini 3ds Max projelerinize entegre etmenin kolay, doğru ve yüksek verimli bir yoludur.
Vexus 4.0
Vexus, 3ds Max’te Scene Assembly ve Render Pass Management için tasarlanmış bağımsız bir düğüm tabanlı düzenleyicidir ve RPM, Scene State veya LPM için üstün bir alternatiftir. Vexus’un tasarımı, kullanıcıların hem küçük hem de büyük her türlü proje için devasa sahnelerle çalışmasına olanak tanır. Vexus, dinamik tokening sistemi ve esnek çerçevesi ile tekrar eden sahne kurulum çalışmalarını ortadan kaldırır. Sanatçılar kurulumları kaydedebilir, yeniden kullanabilir ve paylaşabilir. 4.0 sürümündeki yenilik, kullanıcının oluşturma geçişleri boyunca konum dahil olmak üzere nesne özelliklerini yakalamasına ve geri çağırmasına olanak tanıyan sahne birleştirme özelliğidir.
GeoMaps 1.4
GeoMaps, kullanıcının geometrisine dayalı olarak alttaki nesneyi gölgelendirmesine olanak tanıyan bir 3ds Max harita koleksiyonudur. Bu yetenek, daha önce 3ds Max’te bulunmayan geometri tabanlı gölgelemeye izin verir.
pMorph 1.3
pMorph, Aşamalı Dönüşüm sağlayan bir 3ds Max eklentisidir (Değiştirilmiş bir nesnenin animasyonunun başka bir nesnenin animasyonundan kare(ler) seçimiyle yönlendirilmesini sağlama yeteneğidir.).
Süper Mesher 1.9
SuperMesher, pFlow parçacıkları dahil olmak üzere topoloji ve nesne sayısından bağımsız olarak kullanıcıların animasyonlu geometriyi önbelleğe almalarına olanak tanıyan bir 3ds Max eklentisidir.
NewView 1.2
NewView, kullanıcıların sahnelerini zamandan bağımsız bir görünüm penceresi kullanarak görüntülemelerini sağlayan bir 3ds Max eklentisidir.
VR 1.1
NewView VR, kullanıcıların sahnelerini Oculus Rift başlığıyla gerçek zamanlı olarak görüntülemelerini sağlayan bir 3ds Max eklentisidir.
Cebas
Thinking Particles 6.10
En son sürümüyle, thinkParticles artık 3ds Max için en hızlı ve en uygun fiyatlı Fiziksel Tabanlı Spektral Yol İzleme (Physically Based Spectral Path Tracing) oluşturucusu ile entegre olarak gelmektedir: finalRender. ThinkParticles sürüm geçmişinde ilk kez 3ds Max üzerinde gerçek bir sürekli OpenVDB iş akışı sunulmaktadır.
FinalRender Drop 5
finalRender Subscription Drop 5, yalnızca endüstri standardı OpenVDB birimlerinin doğrudan işlenmesiyle ilgili değildir. GPU üzerindeki Işın İzleme performansları için özel olarak optimize edilmiş tam OptiX™ RTX çerçeve desteği ile mimarlar ve 3D görselleştirme sanatçıları içim, sürekli artan görselleştirme gücünden yararlanma imkanı sağlar. trueHybrid De-Noiser seçenekleri de son sürümde geliştirilmiştir ve GPU veya CPU’dan tam olarak yararlanılmaktadır.
Chaos Group
Corona Renderer 6 Hotfix 2
Corona Renderer, kalite ve güçten hiçbir ödün vermeden gerçekçilik, kullanım kolaylığı ve satın alınabilirliğe odaklanan yüksek performanslı (tarafsız) bir fotogerçekçi render aracıdır. Version 6 Hotfix 2, 2014 sürümünden en son sürüme kadar 3ds Max ile uyumluluk sağlar.
Chaos-Vray 5 Update 1
Chaos V-Ray, mimari ve tasarımdan film ve televizyondaki görsel efektlere kadar her alanda faaliyet gösteren yüksek profilli şirketler için tercih edilen bir render yazılımıdır. Chaos’un fiziksel tabanlı işleme motoru kalite için üretilmiştir, hız için optimize edilmiştir ve ölçeklenmeye hazırdır.
Chaos Phoenix
Chaos Phoenix, Autodesk 3ds Max ve V-Ray ile sorunsuz bir şekilde entegre olan bir dinamik simülatördür. Phoenix, yangın, duman, sıvılar, alevler, patlamalar, katı cisim simülasyonları, okyanus dalgaları, sis ve sıçramalar gibi çok çeşitli efektler sunabilir. Hızlı ön ayarlar ve hızlı kurulum, başlamayı kolaylaştırır ve güçlü simülasyon motoru, daha karmaşık efektler üzerinde tam kontrol sunar.
Exlevel
GrowFX 2.0
GrowFX, 3ds Max için herhangi bir bitki örtüsü oluşturmaya izin veren parametrik bir modelleme eklentisidir: ağaçlar, çalılar, çimenler, çiçekler, asmalar, vb. Bitkiler, sahnenin diğer nesneleri ile etkileşime girebilir. Ayrıca eklenti, rüzgar etkisi veya tohumlardan bitkilerin büyümesi gibi herhangi bir animasyonu özelleştirmeye izin verir.
iCube R&D (Ar-Ge) Grubu
MultiScatter 1.823
MultiScatter 2007’den beri geliştirilen, 3ds Max için en popüler saçılma eklentilerinden biridir.
MadCar 3.067
MadCar, tekerlekli araçların hızlı bir şekilde donatılması ve kontrolünü simüle ederek animasyonlar oluşturmak için bir eklentidir. Herhangi bir sayıda tekerleği, motosikletler ve römork vb. de dahil olmak üzere herhangi bir karşılıklı düzenlemesini desteklemektedir.
SplineLand 1.051
SplineLand, topografik verilerden, bir dizi eğri çizgiden ve aynı zamanda düz yollardan topografik olarak doğru araziler oluşturmaya yardımcı olur.
VRayPattern 1.084
VRayPattern, saçılma eklentilerinde kullanılan teknolojilerden temelde farklı olan, fazladan bellek tüketimi olmadan geometriyi periyodik olarak çoğaltmanıza izin veren bir 3D prosedürel dokudur.
CityTraffic 2.035
CityTraffic, kentsel görselleştirmeler için araba trafik akışı yaratı. Şehri binlerce araba, otobüs ve kamyonla doldurur, park yeri, otobüs durakları, trafik ışıkları, köprüler ve karmaşık kavşaklar içeren esnek bir yol sistemine sahiptir. Dinamik hesaplama karmaşık yüzeylerde sürüşü daha gerçekçi hale getirmekte ve AI sistemi, arabaların bağımsız çalışmasına yardımcı olmaktadır.
iToo Software
Forest Pack 7.09
Forest Pack, ağaçlardan ve bitkilerden binalara, kalabalıklara, agregalara, zemin örtüsüne, kayalara ve daha fazlasına kadar geniş nesne alanları oluşturmak için eksiksiz bir çözüm sunmaktadır. Forest Pack, ağaçlar, çalılar, çiçekler, zemin örtüsü ve daha fazlası gibi kapsamlı bir ücretsiz varlık kütüphanesi içerir.
RailClone 4.3
RailClone, varlık oluşturmaya yönelik benzersiz bir dizi yaklaşımdır, hızlı, verimli ve öğrenmesi kolaydır. Örnek geometri veya proxy’leri birleştiren, sıralayan, dönüştüren, deforme eden, dilimleyen, eğim veren ve dağıtan kurallar oluşturmak için kullanışlı düğüm tabanlı düzenleyiciler kullanılmaktadır. Nesneler, UV eşlemesi ve malzeme kimlikleri rastgele hale getirilerek varyasyonlar oluşturulabilmektedir.
Kinematic Lab
PhysXPainter 2.0
Sahnelerin, istenen varlıklar ile çok doğal bir şekilde hızla doldurulmasını sağlamaktadır. Kullanıcı bir fırça kullanarak varlıkları Rijit gövde simülasyonu ile otomatik olarak yerleştirebilmektedir.
Dorito 1.02
Deforme olmuş bir geometrinin üzerine oturan ve onu ikinci bir deformasyon katmanı olarak deforme eden ve çift dönüşümlerden kaçınan bir yardımcıyı hızla oluşturmak için Dorito Etkisi değiştiricisi kullanılmaktadır.
MatCap Library 1.0
MatCap Library, 3ds Max içinde MatCaps kullanımını basitleştirmek için geliştirilmiş bir araçtır. Gerçek gölgelendiriciler oluşturmaya ve işlemeye başlamadan önce hızlı ön inceleme, düzen, gölgelendiricileri ve renkleri test etmek için kullanışlı bir araçtır.
Roll 1.0
Animasyon üzerinde tam sanatsal kontrolle, herhangi bir geometri bir fizik simülasyonuymuş gibi zemin üzerinde yuvarlanabilmektedir.
Chaos 1.0
Chaos, “Strange attractor” denklemlerini kullanan 3ds Max için parametrik bir Spline nesnesidir. Etkileyici matematiksel şekiller yaratmaktadır. Parçacıkları, yol deformasyonunu, yol kısıtlamalarını vb. sürdürmek veya sadece bu matematik şekillerinin güzelliği için bu spline’lar kullanılabilmektedir.
TopoLogiK 1.13
3ds Max için retopoloji aracıdır. 3ds Max’te retopolojiye daha prosedürel, parametrik ve verimli bir yaklaşım getirmektedir.
VecMap Tools 1.04
VecMap Tools, 3ds Max içindeki vektör haritalarını boyamak ve kullanmak için bir araç setidir. Bu araçlar, vektör haritalarını doğrudan ağlarınız üzerinde boyamanıza, Pflow ve Tyflow parçacıklarını, UV veya ağ deformasyonlarını, Vray Fur, vb. için kullanmanıza olanak sağlar.
Mesh Insert 1.15
Yüz seçimlerini kendi Kitbash kitaplığınızdan bir varlıkla değiştirerek modelleme sürecinizi hızlandırır.
UI Toolkit 1.01
Doğrudan 3ds Max’te hızlı bir şekilde modern ve bilim kurgu kullanıcı arayüzü ve hareketli grafikler oluşturmak için bir dizi 3ds Max komut dosyası eklentisidir.
OverMorpher WorldSpace 1.0
Pozların belirli bir zamanda animasyonlarda şekillendirilmesine ve düzeltici pozlar örgü deformasyonlarının üzerine harmanlanmaktadır. Skin modifier, nokta önbelleği, kumaş simülasyonu, imbik önbelleği gibi herhangi bir örgü deformasyonunun üzerine uygulanabilmektedir. Smear frames, squash&stretch gibi çizgi film deformasyonları eklemek, silüeti değiştirmek, bir kumaş simülasyonunu düzeltmek için çok kullanışlıdır.
OverMorpher PoseSpace 1.0
Poz Space deformasyon değiştiricisidir.
OverMorpher MeshSpace 1.0
Animasyonlu bir ağın üstündeki Morph, bir skin modifier, point cache veya alembic gibi herhangi bir şeyin üzerine yerleştirilebilmektedir. Her morph hedefi bir köşe referansının deformasyonunu takip eder, bu nedenle animasyon değiştiriciden önce ne yaparsa yapsın, morph her zaman düzgün bir şekilde takip edecektir. Bu, teçhizatın yapamayacağı deformasyonları eklemek, canlandırmak veya aynı animasyonlu ağın kopyalarına farklı morfolojiler eklemek için gerçekten kullanışlıdır.
F-A-S-T 1.0
Artık donanımların kontrol etmesi için ek nesneler oluşturulmasına gerek yoktur, her şey önceden tanımlanmış ağ bölgeleri ve fare hareketleri tarafından tetiklenmektedir. Bu nedenle avantajı, daha fazla öğe ekleyerek sahnenizi yavaşlatmaması ve hepsinden önemlisi, donanımınızı herhangi bir görsel müdahale, zahmetli kontrolör seçimi veya ayrı bir kullanıcı arayüzü olmadan doğrudan ağ üzerinde kontrol edilebilmesidir.
EchOoo PRO 1.0
Bu araç, Flash’ta Onion Layers veya After Effects’te Echo efekti gibi 2D animasyon yazılımında bulunabilecek araçlardan esinlenmiştir. Bu araç, farklı kaynakların seçilebileceği ve zaman animasyonlarının dengelenebileceği, ancak aynı zamanda bu zaman sapmasının istenilen kaynak kopya sayısına bölünebilecek bir 3ds Max nesnesidir.
PflowTM 1.0
Parçacık yörüngelerini büyüyen ağlarla farklı örgü ve yetiştirme seçenekleri ile birbirine bağlamak için kullanılan bir araçtır. PFlow ile, animasyonunu bu araçla birleştirebilir ve güzel hareketli grafik efektleri oluşturabilirsiniz.
Atom 1.0
After Effect’s Plexus’ta gördüğünüz gibi benzer etkiler yaratır. Atom, parçacıklar arasında çizgiler, noktalar ve yüzler oluşturmak için Parçacık Akışını kullanır. Böylece Pflow ile yaptığınız her şey Atom, herhangi bir simülasyon, MassFX parçacıkları vb. tarafından kullanılabilir.
Combine 1.0
Birden fazla animasyonlu ağı, animasyonlarını ve deformasyonlarını kaybetmeden bir araya getirmektedir.
SnowGun Painter 1.0
Tam olarak istenilen yerde kar oluşturmak ve birçok farklı şey için kullanılmaktadır.
FurGuides Painter 1.0
Hair&Fur, Ornatrix ve HairFarm kürk iş akışlarını hızlandırmaktadır.
Bezier Attractor 1.0
Bir spline etrafındaki köşeleri çekip, itip, döndürerek güzel dalga deformasyonları, sıçramalar, girdaplar ve birçok farklı organik deformasyonu kolayca oluşturulabilmektedir.
Laubwerk
Laubwerk Player
Laubwerk Player, Laubwerk’in akıllı tesis modelleri için bir yükleyicidir; sürükle – bırak basitliği, şekli, yaşı, mevsimi ve ayrıntı düzeyini değiştirmek için kullanımı kolay araçlar içerir. Laubwerk’in özgün 3D bitkileri, Plants Kit Freebie ve Plants Kit 1-15 içerik paketlerinde bulunmaktadır.
Marius Silaghi’s Plugins
Clothify Pro 1.01
Clothify Pro, kumaş modellemeyi ve canlandırmayı kolay, kontrol edilebilir, sanatçı dostu, hızlı ve tahribatsız hale getiren 3ds Max için bir değiştiricidir.
Path Deform Pro 1.01
Path Deform Pro, birçok kendi kendine kesişme oluşturan standart Path Deform değiştiricisinin aksine, bir yol boyunca modelleri kendi kesişmelerine neden olmadan deforme eden 3ds Max için bir değiştiricidir.
Shell Pro 1.0
Shell Pro, çok sayıda kendi kendine kesişim oluşturan standart Shell değiştiricisinin aksine, kendi kendine kesişmelere neden olmadan modeller etrafında bir kabuk oluşturan 3ds Max için bir değiştiricidir.
Relax Pro 1.0
Relax Pro, onları çok küçülten standart Relax’ın aksine, hacimlerini korurken ağları yumuşatan bir 3ds Max değiştiricisidir.
Contrast Pro 1.0
Contrast Pro, 3D modellerin ayrıntılarını geliştiren bir 3ds Max değiştiricisidir.
Push Pro 1.0
Push Pro, çok sayıda kendi kendine kesişme oluşturan standart Push’un aksine, kendi kesişmelerinin oluşmasını engellerken köşeleri dışa veya içe doğru iten bir 3ds Max değiştiricisidir.
TurboTriSmooth 1.03
TurboTriSmooth, standart TurboSmooth’tan daha yumuşak sonuçlar ve daha güzel topoloji üretirken üçgen ağları alt bölümlere ayıran bir 3ds Max değiştiricisidir.
Unwrap Pro 1.04
Unwrap Pro, yüksek alan distorsiyonlu örtüşen UV’ler üreten 3ds Max Peel komutunun aksine, düşük distorsiyonlu, örtüşmeyen, ağırlıklı yoğunluklu UV’ler üretirken ağları açan bir 3ds Max eklentisidir.
Deformation Cleaner 1.0
Deformation Cleaner, orijinal ayrıntıyı düzeltmeden bir modelin rastgele deformasyonlarını düzelten 3ds Max için bir değiştiricidir.
TurboSmooth Pro 1.02
TurboSmooth Pro, standart TurboSmooth’un ürettiği çirkin kırışıklıkların aksine, modellerinizde güzel, pürüzsüz, yarı keskin kırışıklıklar oluşturan 3ds Max için bir değiştirici eklentidir.
Tension Morpher 1.0
Tension Morpher, animasyonlu karakterlerin ve nesnelerin bölümlerine hızlı ve kolay bir şekilde gerçekçi esnetme ve ezme efektleri ekleyen 3ds Max için bir değiştirici eklentidir.
Jiggle 1.01
Jiggle, animasyonlu karakterlerin ve nesnelerin bölümlerine hızlı ve kolay bir şekilde gerçekçi sallanma hareketleri ekleyen 3ds Max için bir değiştirici eklentidir.
Quad Cap Pro 1.01
Quad Cap Pro, bir büyük ngon üreten normal cap aracının aksine, sınırları ve ngon’ları dörtlü çokgenlerle dolduran 3ds Max için bir değiştirici eklentidir.
Quad Chamfer Modifier 1.16
Quad Chamfer Modifier, birçok üçgen ve ngon üreten normal 3ds Max pahın aksine, tüm dörtlü pahları üretir.
TurboReverse 1.0
TurboReverse, TurboSmooth’un zıt etkisine sahip bir 3ds Max değiştiricisidir. Halihazırda alt bölümlere ayrılmış bir ağın alt bölüm seviyelerini, mevcut UV’leri koruyarak %100 hassasiyetle yeniden oluşturacaktır.
Radial Symmetry 1.11
Radial Symmetry, radyal yapıları modellemenizi sağlayan 3ds Max için bir değiştiricidir.
Onikanabo
KeyHydra 1.0
KeyHydra, kullanıcının hızını ve konforunu artırmak için 3ds Max için oluşturulmuş bir Kullanıcı Deneyimi Eklentisidir. 3 parçadan oluşmaktadır:
- KeyHydra Shortcuts: Akıllı Klavye Kısayolları Sistemi (çoklu dokunma ve bağlama duyarlı kısayollar)
- KeyHydra LazerCut: Görünüm alanında bir Hardsurface Boolean Toolkit
- KeyHydra WheelCtrl: Bir görünüm alanı Modelleme Etkileşim Yöntemi (mouse ile modelleme ayarları kontrol edilebilir)
Okino Computer Graphics
PolyTrans|CAD
PolyTrans|CAD, havacılık, otomotiv, imalat, askeri, kurumsal ve 3D üretim pazarları için son derece sağlam, hatasız ve problem çözücü 3D dosya dönüştürme çözümleri sunmaktadır
Otoy
Octane Render 2020.2.1
Dünyanın ilk ve en hızlı GPU hızlandırmalı, tarafsız ve fiziksel olarak doğru render oluşturucusudur.
Pulze
Pulze | Scene Manager
Pulze Scene Manager, tek bir dosyada birden fazla sahneyi kurmak ve toplu olarak oluşturmak için tasarlanmış bir 3ds Max eklentisidir.
Pulze | Render Manager
Pulze Render Manager, işleme kapasitesini yönetmek, yazılım ve donanımı izlemek için basitleştirilmiş bir çözümdür. Her karenin ilerlemesini, kalan süreyi ve hatta oluşturmanın mevcut durumunun anlık görüntüsünü kontrol ederek anında görsel geri bildirim sağlar.
Sini Software
IgNite 1.23.0
IgNite, kullanıcılara günlük iş akışı araçları, işlevleri ve MAXScript’ler sunmaktadır.
Scribe 1.23.0
Scribe, kullanıcılara şekiller ve spline araçları sunmaktadır.
Sculpt 1.23.0
Sculpt, kullanıcılara geometri araçları sunmaktadır.
Illumi 1.23.0
Illumi, bir HDRI sihirbazıdır.
Unite 1.23.0
Unite, yeniden bağlama, arşivleme ve yeniden iletim imkanı sunmaktadır.
Preflight 1.23.0
Preflight, kontrol listesinin dışa aktarılmasını sağlamaktadır.
SiNiScript 1.23.0
MAXScriptable SiNi işlevleri sunmaktadır.
Jumble 1.23.0
Jumble, rastgele dönüşüm ve seçim imkanı sunmaktadır.
Forensic 1.23.0
Forensic, bir Olay Yeri Müfettişi’dir.
Disperse 1.23.0
Disperse, geometri ve vekil boyama imkanı sağlamaktadır.
Scatter 1.23.0
Scatter, geometri dağılımı sağlamaktadır.
SiClone 1.23.0
SiClone, parametrik dizi ve süpürme imkanı sağlamaktadır.
ProxSi 1.23.0
ProxSi, sahne ve nesne güvenlik kilidi imkanı sağlamaktadır.
tyFlow v0.16115 (beta)
tyFlow, 3ds Max için parçacık simülasyon aracıdır.
Wall Worm
Wall Worm Pro Pack 5.0.73
Wall Worm Pro Pack, 3ds Max’i varlıklar için Source Engine’e yönelik eksiksiz bir ardışık düzene dönüştürmek için bir eklenti ve araçlar paketidir. Eksiksiz bir importers/exporters seti içerir ve oyun geliştiricilerinin tüm seviye tasarım sürecini 3ds Max içinde tamamlamasına olanak tanır.
Aşağıdaki araçların/eklentilerin tümünü içerir:
- Wall Worm Pro
- CorVex
- ShellVex
- Brushify Modifier (yalnızca 3ds Max 2016 SP2+)
- Arch Primitive
- Carver
- ProPal
- PropLine
- Normal Tools
- Detailer
- Rocky